söndag 19 september 2010

Egoist?

Är det fel att ibland vara egoist, att sätta sig själv först i mellan åt..
Jag tycker det är viktigt att man faktiskt har den egenskapen, att man kan göra det med dåligt samvete.
Att man ibland bara inte orkar med allt där utanför och bara vill kura ihop sig i sin egen lilla bubbla...

Mitt inre känns i mellan åt helt förvirrat, en blandning mellan att sväva på moln och ligga långt där nere och trampa för glatta livet för att hålla mig flytande...

Jag pendlar mellan tårar, glädje, hopp, besvikelse, skratt, lycka, missmod och alla andra känslor.

Troligtvis är jag inte konstigt utan bara mänsklig

Maria

2 kommentarer:

  1. Jätte fin hemsida renare än förut.... och skitsnygg ingressbild
    Lättare att läsa när inte dom där blommorna kom in ..Bra Maria

    SvaraRadera
  2. Tack för ditt fina inlägg, det värmde..
    Ja jag gillar sidan nu när den är renare och mer avskalad...

    SvaraRadera