söndag 19 september 2010

God morgon världen


Ja nu sitter jag här med trötta ögon och myser med min kopp kaffe.
Trodde att jag skulle få sov morgon idag, men tydligen behövde min sambo den mer än mig, efter öl drickande med en kompis igår...
Blev rätt sent igår, men man får väl säga att jag ändå hade tur att jag fick sova till 8.30 då hunden hoppade upp i sängen och började böka i hopp om att någon skulle vakna och gå ut med han.

Idag är det den stora VALDAGEN och jag måste erkänna att jag har ingen aning vad jag ska rösta på, som vanligt är jag ute i sista minuten och känner mig inte ett dugg påläst och insatt.
Nu mera röstar man ju inte på ett parti utan på ett helt block vilket jag tycker är fel och det gör också mitt beslut så mycket svårare...

Dagens temperatur
Inne: 19,9 utan att elementen är på
Ute: 12,4
Planer: Rösta, annars inga alls

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar