onsdag 15 september 2010

Har jag berättat?

Fyra roliga saker har hänt i mitt liv....

1. Jag har gått ner till 94 kg...JIIIPIEEEEE, bara 4 kilo kvar nu så är jag nere på 90, något jag inte varit på många år, känns märkbart på kroppen och kläder.

2. Jag pratade med chefen i fredags och bara så där så erbjöd hon mig att vikariera för hon jag gått för nu, till den 5 oktober, så ännu behöver jag inte gå till arbetsförmedlingen.

3. Igår var jag på mitt första vattengympa pass, så jäkla jobbigt, men så jäkla kul.
Nästa vecka blir det pass både tisdag och onsdag.

4. Dessutom var jag och sambon på våran första husvisning ihop, som stöd hade vi svärfar med oss. Huset var fint invändigt, men trots det är 103 kvm stort så kändes det litet och vill man starta familj så räcker inte huset kanske riktigt till.
Måste erkänna att mina svärföräldrars hus fortfarande är BÄST..

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar