tisdag 10 november 2009

Tankarna maler

Ja det är inget hemskt som dom nu maler på, jag tänkte det är väl lika bra jag säger det rakt ut då många av ni som läser här och känner mig vet jag har mina mörka faser då det mesta e piss.....

Sedan jag blev inskriven i arbetsförmedlingens program har ju tankarna gått på högvarv vad jag egentligen vill syssla med, vad brinner just jag för ???
Och vad jag kommit fram till genom att slå samman en massa saker jag brinner för, saker jag är duktig på och det jag har erfarenhet av är att: Jag vill starta eget

Mmm det är mycket jobb, japp det är en lång väg att vandra innan dröm kan bli verklighet och det kräver tid, pengar, svett och kanske tårar (fast det hoppas jag väl ändå inte) men jag vill det...jaaaa det vill jag...

En liten butik med något...hmmmm vad har jag inte riktigt beslutat, kollar nu grossister, tänker på affärsplan, vad finns det för marknad, vill jag ha något speciellt, originellt och nytt? Och vad är i så fall det?

Har ni tips, idéer och liknande så skriv gärna här!

1 kommentar:

  1. Tycker det låter som en toppenide. Synd vi har så många fik här i stan annars tror ja d hade passat dig gummis

    SvaraRadera