tisdag 10 november 2009

Jag förstår

Varför jag älskar vatten så mycket, ja e ju en vattuman (eller kvinna) i mitt fall, fast det finns ju bara det första valet då det gäller stjärntecken....
Som liten var jag ofta nästan blå färgat och skrynklig som ett russin då jag inte ville kliva upp då vi var och badade....
Samma gäller nu, ska ju på sjukgymnastik idag och det är så skönt för en värkande kropp att först få duscha hett, sätta sig i varm bastu och efter det krypa ner i en tempererad bassäng
Det är balsam för själen det........
Ser inte fram emot träningen, utan bara att viktlös få flyta där i vattnet och försvinna i sin egen värld......

1 kommentar:

  1. Mmm förstår vad du menar, är ju fisk och älskar detta varma härliga vatten jag med :) Längtar till min vattengympa på fredag! Ha det så mysigt i bassängen!

    SvaraRadera