torsdag 5 november 2009

Pyssel kväll

Jag har känt av det flera dagar nu, att det sög i pyssel tarmen, men jag har inte riktigt kommit till skott. I kväll så värmde jag glögg och tog fram alla sakerna och stoppade in julskivan...
Det resulterade i dessa skapelser, som sedan ska skickas till nära och kära då vi börjar att närma oss julen lite mer..








Givetvis ska det göras fler kort, räcker ju knappast med dessa...
Tänke se till att ha en pysselkväll med vänner också framöver, glögg, julmust, stark ost och pepparkakor och så julmusik så klart!

2 kommentarer:

  1. Fina julkort! Jag ska åxå julpyssla! Fast jag väntar lite till... Men köpte mina 2 första julklappar igår iaf :)

    SvaraRadera
  2. Ååå tack vännen för din värmande komplimang =)
    Oj oj oj nä några julklappar har jag inte köpt ännu......

    SvaraRadera