måndag 9 november 2009

Apatisk

Ja jag sitter här stirrande på skärmen på datorn och vet nästan inte vad jag gör..
Kroppen känns tung och seg och ögonlocken tunga....
Den här värken håller på att ta ut sin rätt nu känner jag, energidepån är tom...
Hade super skönt igår då mamma var helt jäkla underbar och tog alla promenaderna med zingo, det hjälpte än om jag ändå hade värk..
I morse så tog jag promenaden och det kändes direkt...urs och fy...
Har i alla fall pratat med vårdcentralen på morgonen och fått reda på att jag nu äntligen fått läkartid (den 23 nov) och så skulle hon be någon läkare skriva ut värktabletter åt mig (hoppas dom funkar).......

Jag vet jag låter negativ, jag vet det finns dom som har det betydligt värre.....jag vet...
Men det underlättar inte att jag mår piss, just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar