måndag 16 november 2009

Mitt lilla monster

Ja nu är det väl inte direkt ett litet monster jag har här hemma utan ett STORT monster.. ha ha ha ha.....Mattes stora kärlek är han i alla fall, än om det kanske har dykt upp någon i mitt liv som kan konkurera om den..
Zingo var så enormt gullig på den här bilden, tur jag hade kameran i närheten...

Detta gosedjur inhandlades av min mamma igår på IKEA, egentligen skulle Zingo få den i julklapp men jag kunde inte låta bli att övertala henne att vi skulle ge den till honom då vi kom hem...
Han blev helt till sig då han har haft en liknande förut, men den fick vi till slut kasta efter att ha blivit älskad för mycket och kanske också hanterats för hårdhänt...
Om han bara kunde låta bli att försöka para sig med den också.. hi hi

3 kommentarer:

  1. Något liknande gosedjur köpte jag till mitt fadderbarn för några år sen. Är det en flodhäst?

    Vi kallade den jag köpte för Flodis :)

    SvaraRadera
  2. Dom är helt underbara IKEAS mjukisdjur då dom tål en hunds stora käkar så tål dom mycket..Dessutom jätte mjuka och prisvärda...
    Tror inte detta var en flodhäst, det hade zingo en förut och om jag inte minns fel så var den orange och röd

    SvaraRadera
  3. Ja han var himla söt på bilden! Fast det är han ju annars med ;)

    SvaraRadera