måndag 16 november 2009

Bara en vanlig måndag

Japp så här ser jag ut varje måndag.. he he eller kanske inte, ja det får vi väl i alla fall hoppas...
Denna bilden visar dock lite hur jag känner mig just nu...förvirrad, tom, knäpp, rastlös....
Eftersom arbetsförmedlingen sa på sista träffen att just nu ska jag inte göra något så går både dom och jag och väntar på vad läkaren ska säga om mitt knä nästa tisdag...
Fram tills dess befinner jag mig i LIMBO.....
Har dragit fram en massa papper som jag tänkte gå igenom och sortera, utanför mitt fönster är det dimma som råder, så där lagom mystiskt..
Ska ta mig an kökslådorna också (sortera och diska upp) och lägga i nytt halk underlägg i lådorna som inhandlades på IKEA igår.....
Planerna finns också att sätta mig med mina julkort, 6 stycken räcker ju ingenstans då tankar ska riktas till vänner och släkt i juletid...

Japp så ser min dag ut, rätt lugn...
Hur e din dag?

7 kommentarer:

  1. Nooooooo vänta me julkorten *L* kolla min inbjudan på facebook först

    SvaraRadera
  2. Såg din inbjudan vännen, dock har jag och mamma redan planer för den söndagen...hmmmm

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Det blev fel :(

    Iallafall - har varit hos barnmorskan och någon mer utflykt blir det inte. Äter glass med nougatsås i skrivandets stund och ska bara slappa idag har jag tänkt :)

    SvaraRadera
  5. Ja sådant händer ibland...
    Ja nu är det väl inte så många besök kvar hos barnmorskan, för det var i början av december som nedkomsten var beräknad till? Fast när det gäller första barnet vet man ju aldrig, många går ju desvärre över tiden....
    mmm glass med nougatsås.....mums
    Min favorit är nousette

    SvaraRadera
  6. 1 december är det beräknat till. Två besök kvar - varav det sista är bokat sista november. Jag hoppas jag slipper gå över alltför länge isåfall. Har hört att det inte är alls ovanligt att gå över två-tre veckor.

    Nousette är ju inte helt äckligt heller. Det tar jag alltid som topping när jag äter glass på torget på sommaren :)

    SvaraRadera
  7. Åååå det e ju snart ju...gud så spännande..
    Jag har ju alltid velat ha bran, men för min del har det inte blivit ännu =(
    Nä gud man kan gå långt över tiden med det första barnet, men för den skull behöver ju inte du göra det...Och efetrsom du verkar väldigt aktiv så vet man aldrig när den tittar ut *L*

    SvaraRadera