tisdag 1 januari 2013

Vad less man blir ibland på sig själv

 
 
 
Ja ibland blir jag så less på mig själv..
Tycker jag känt mig så grinig nu under en period och då menar jag inte att jag har lätt till tårar utan att jag känt mig gnällig och haft kort stubin.
Känner mig helt enkelt lätt irriterad och vilka går det ut över jo dom i min närhet.
Så klart dom känner mig och vet att jag inte menar något illa med vissa ord och pikar som trillar ur käften innan man hinner tänka till, men det spelar ju ingen roll, ord kan ju såra ändå, det vet jag själv....
 
Så sorry alla runt mig att jag är en gnällig, grinig, tjurig kvinna just nu.
Måste vara någon jäkla obalans i kroppen, ja att jag inte riktigt är helt nöjd med saker och ting...
 
Det har varit tufft...men det ska vända, det ska jag se till!
 
 
Maria

2 kommentarer:

  1. Usch vet hur det känns. Det är så jobbigt när man inte riktigt har nån pli på sig själv å inte känner igen sig. Är likadan nu. Saker å ting är inte riktigt som de ska vara.
    Vi får hoppas det blir bättre för oss båda snart! Puss!

    SvaraRadera
  2. Ja fy man blir less på andra och sig själv, jobbigt då man känner att något inte är bra och frustrationen går ut över andra, Jag brukar inte ha så kort stubin som nu, men f-n e bara less helt enkelt!

    ja vi håller tummarna för oss båda..pöss darling

    SvaraRadera