onsdag 2 januari 2013

Nä det blev inte av

Idag skulle Zingo äntligen få operera sitt blodöra som nu blivit så stort och uppsvällt att det liknar en frukostkorv.
Jag hade sett fram emot denna dagen eftersom jag gått och oroat mig så ville jag få det överstökat.
Men ibland blir inte saker som man vill.
För tidigt i morse fick vi samtal från veterinärens assistent att veterinären (jobbar bara en där) var sjuk och det kan ju vem som helst bli.
Det trist är att det är en liten klinik som bara har öppet måndag, onsdag och fredag och givetvis nu på fredag var dom ju fullbokade med två stora operationer.
Så vi får vänta tills på måndagen den 7 januari 13.00 om jag nu inte väljer och ringa till blå stjärnan för att se om dom kan ta emot oss tidigare, men då måste vi in till Borås och det e så besvärligt tycker jag.
Om han nu kan ha örat så här stort, känns som det fylls på med nytt blod hela tiden utan att det skadar honom och han inte löper någon risk så kanske jag klarar av att bita ihop tills på måndag.
 
Maria
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar