fredag 30 mars 2012

Nu har jag beställt lite nytt


Man vill ju passa på då man har så bra rabatter på Ellos som trogen kund, så när man har chansen att på märkeskläder få 40% i rabatt så tar man den.



Dessa skor har jag nu haft över ett år i svart och vitt, underbar sko som jag älskar och nu har nött ut, vit som bas färg är väl ingen favorit, men då jag gillar modellen och den inte fanns i annan färg så får det helt enkelt bli den. Får väl hålla den borta från skitiga skogspromenader med hunden.



Denna kappan har jag tittat på ett tag nu, eftersom priset var rätt högt för min budget, men egentligen billigt för det fina arbetet på kappan, passar jag nu på då jag fick 40% på den dyraste varan då man beställde minst 3 saker. Samma igen vitt är ingen favoritfärg då den tar överhand i plagget, hade denna kappan även funnits i svart som bas med vita prickar hade jag beställt den för länge sedan. Men nu är denna beställd, och jag ska ge den och vitt en chans, kan ju hända att jag inte gillar den eller att den inte passar, då jag inte har någon modellkropp direkt och inte vill ha det heller!

Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar