lördag 31 mars 2012

Om man kunde komma till skott


Nää det blir liksom inget gjort, fredagen försvann lika fort som den kom och lördagen tycker jag också bara dansat förbi mina ögon...

Igår hade jag äntligen tid hos doktorn, världens bästa, det är så gott att ha funnit en sådan som lyssnar på en. Jag berättade om mina besvär och nu kommer jag få kontakt med en dietist samt en person som gör ett allergitest på mig. Dessutom ska jag på tisdag och ta prover på min sköldkörtel, något man gör med ett enkelt blodprov, man kollar hormonerna. Dessutom kommer jag få en remiss till Skene för gastroskopi, har ju haft problem med magen ett tag nu, inget jag direkt kan säga att jag ser fram emot, då jag gjort den än gång förut, dessutom har jag nu haft problem med min hals, och problem av och till med att svälja, så då kan ni ju lista ut att få den där slagen nertryckt i halsen inte står först på min lista över saker som jag vill göra..

Skolarbetet jag skulle sätta mig med, har flera stycken nämligen har inte blivit av, kan inte förstå att det kommer annat mellan hela tiden som jag tydligen tycker är mycket roligare!

Resten av fredagen rätt så lugn, kände dock av min ångest på eftermiddagen och mådde väl lite så där, men det höll som tur var inte i sig så länge och var inte av sådan kraftigt slag som jag hade för några helger sedan...

Så jag och älsklingen fick en mysig fredags kväll med "Lets Dance"


Maria

2 kommentarer:

  1. Ja, fy för sjutton, för gastroskopi :-( Dessutom med ont i halsen. Stackars dig.......
    Tack snälla du, för dom värmande orden ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja fy känns inte alls upplyftande, men men bara och bita ihop om nu vill veta orsaken till sina besvär...
    Ja jag tänker på dig nu, hundarna är ju som sina barn, man blir ju utom sig av oro om något händer dem...

    KRAM

    SvaraRadera