söndag 11 mars 2012

Fick en dipp, så söndagen blev det inte mycket med

Söndag började bra, jag vaknade innan klockan ringde och smög mig upp för att gå ut med hunden så att älsklingen skulle få sin välförtjänta sovmorgon, jag har ju min på lördagar...
Minus 2,6 på morgon så man kände sig så där frisk och hade nyponrosiga kinder då jag kom in..
Läsa tidningarna, äta god frukost, njuta av kaffe och sitta lite vid datorn.
Påtade på här hemma, vid 12.oo åt jag lite lunch, hade kännt av frossa tidigare och den blev bara värre, trots att jag tog på en tröja och lade mig under filten så frös jag fruktansvärt inombord, magen har varit helt galen idag me, hade nog kunnat bosätta mig på toan, men nej jag har inte magsjuka, har nog haft förstoppning och nu fått en väldigt irriterad mage. Dessutom när jag inte mår bra så drabbas jag ju av min ångest vilket är jätte jobbigt...
Så eftermiddagen har jag spenderat under täcket (dock kunde jag inte sova) skolarbetet jag hade spetsat mig på att göra får vänta till i morgon, eller på söndag då vi har lyxen att vara lediga (studiedag)...

Nu blir det SPÅRLÖST på tv, efter det sängen, skoldag i morgon ju...

Kärlek till er alla!!

Maria

1 kommentar: