söndag 25 mars 2012

Söndag, sommartid och ljuvlig morgon promenad



God morgon på er alla sjusovare, dax att hoppa ur sängen och ta till vara på dagen...
Har själv sovit riktigt gott i natt, härligt när man får sådana normala nätter i mellan åt, det behöver kroppen...
Temperatur -1,3 ute på morgonen, inne +18,2
Solen sken så vackert på morgon promenaden, kastade sina strålar i sjön så det blänkte av reflexer, fåglarna guppade runt på vattenytan.....härligt, njutningsfullt!

Älsklingen har sovmorgon men valde att hämta tidningen, sätta på kaffe och njuta med allt detta i sovrummet, för mig var det ju extra härligt att få mötas av den underbara kaffearomen så for jag öppnade dörren..

Så nu tänkte jag faktiskt ta mig en kopp, så återkommer jag senare...

Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar