söndag 19 december 2010

Vad händer?

Ja faktiskt rätt mycket, vilket syns här i bloggen (eller inte) då jag inte finner tid att sätta mig ner och skriva.

I veckan har jag jobbat lite kvällar i den andra gruppen i Hemtjänsten vilket har varit kul, då det blir variation då man får träffa nya vårdtagare.

Dom viktigaste julkorten är skrivna och skickade.

Äntligen är det mesta klart i lägenheten, tvättstugan (rummet i lägenheten) är klart.
Klädkammaren har rensats och organiserats och nu kan man hitta saker igen.
Julblommor är inhandlade av prsentkortet jag fick av min moster i veckan.
Juldukar och tomtar har kommit på plats.

Nu kan snart julen få komma, längtar som sjutton ska ni veta..

Det som inte är klart är vårat kall förråd där nere, stökigt som sjutton, men i denna snön och kylan känns det ju inte direkt lockande att ställa sig där nere och rota.

Maria

1 kommentar:

  1. Kul att du har att göra på dagarna!
    Vad fina korten blev på torget i "Lisch", precis när du tog de bilderna så såg jag dig där ju!! =)

    Ha en underbar vecka och en riktigt God Jul!

    *kram*

    SvaraRadera