onsdag 8 december 2010

Ibland blir det inte som man tänkt sig

Jag hade planer för gårdagen, men inget blev som det skulle bli.
Visst jag tvättade och bäddade sängen, men planera för julgodiset blev inte av.
Den stora fienden var DATORN, sätter man sig vid den så är man fast.

Nu är morgon promenaden avklarad, sängen ska bäddas och frukost intagas men efter det ska jag väl kunna komma igång.
Man blir rätt lat fort då man bara är hemma och kan ta allt i sin egen takt. I alla fall ska lunchen stå på bordet 12.00 då älsklingen kommer hem.

På fredag så är det äntligen dax för min efter längtade resa till mamma så väskan ska packas för i morgon är det ingen återvända då blir det städning av lägenheten inför helgen och jobb på kvällen.

Vad har ni för planer?

Maria

4 kommentarer:

  1. Känner igen det där problemet! Mina planer för dagen är obefintliga...har precis badat Meija så nu är hon fluffig i håret å luktar gott! :) Ska försöka sätta mig en stund med att göra julkort, men det brukar gå sådär när man är ensam med Meija ;) Ha det så mysigt hos mamma, hälsa från mig! Kram!

    SvaraRadera
  2. Va kul att du ska åka till din mamma.. Förstår att du längtar!

    SvaraRadera
  3. Ja kära Kix det är nog många som delar det bekymmret...

    Hoppas det gick bra med julkorten, förstår att det inte är lätt att få mycket gjort med en liten tös hemma..

    Absolut Anna, ska bli super kul att få lite mor och dotter tid.

    SvaraRadera
  4. jag läääääääääängtar..............
    Puss ch kram mammis

    SvaraRadera