tisdag 21 december 2010

Fullt ös hos mig

Nu är det ingen rast och ingen ro, bara gno gno gno.
Igår blev det ett besök hos frisören för att förvandla mig från hippie med vild vuxet hår, till snygg kort hårig kvinna.
När jag sedan kom hem blev håret färgat och nu gillar jag vad jag ser i spegeln än om håret känns extra kort då man nyss klippt sig.

Tog mig an mina två olika sorter av tryffel och rullade dom i två olika blandningar.
På kvällen jobb.

Idag är det mycket som ska göras eftersom vi får fint besök av min lilla UNDERBARA mamma.
Sängen är bäddad, papper insatta i pärmen, en tvätt klar och en igång.
Nu ska dukar strykas, lägenheten ska städas och sista piffet ska fixas.

Skulle också behöva jul duscha hunden, men tror jag får hoppa det med tanke på minusgraderna och att han tar så lång tid att torka. Vill ju inte han ska frysa till is sedan då han ska ut på promenad. Kanske hinner det på torsdag...hmmmm

Har ni allt under kontroll inför julen?

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar