fredag 31 december 2010

Happy New Year

Ny dag nya möjligheter brukar man ju säga, själv tycker jag man gott även kan säga
"Nytt år, nya möjligheter"
Så hade vi hunnit fram till detta årets sista dag, många har stora förhoppningar inför nya året, många löften kommer i kväll lovas och en hel hög av människor kommer ligga bakis i morgon.

Här hemma hos oss råder lugnet och våra planer innefattar att hålla oss hemma, äta en 3-rätters meny och dricka gott.
Vi har nämligen en hund som är rädd för åska, skott och då också alla dessa raketer och smällare som kommer att skjutas av i dag/kväll.

Några löften kommer jag inte kasta ur mig vid tolv slaget, livet blir som det blir.
Varför säga något man ändå inte kan hålla och ska få ångest över.
Man gör så gott man kan med det liv man har och den tid man får.

Men det jag ser mest fram emot nu när det gäller det nya året är givetvis att börja studera, känns väldigt spännande och är en ny fas i mitt liv.

Maria

1 kommentar:

  1. Va härligt med nya saker som händer! Hoppas att ni får en fantastisk kväll och därmed ett fint avslut på detta året!
    Gott Nytt År!

    SvaraRadera