söndag 19 december 2010

Detta händer nu!

Så vad har hänt denna helgen då?

Jag menar lika bra att vara duktig och skriva nu när jag är på hugget så ni är väl uppdaterade vad som händer i vårat liv.

I fredags var det ju ärendenas dag, dessutom ett besök på arbetsförmedlingen.
Rensande och iordning ställande på kvällen och sedan god mat och fredagsmys. Vi såg dessutom nr:2o i Wallander serien.

På lördagen så blev det en hel del skidor på TV.
Sedan på eftermiddagen gick vi till älsklingens föräldrar där vi först bjöds på fika.
Efter det så började vi med pepparkaks husen, mumsande på ost och kex samt glögg.
God middag och surrande in på små timmarna, vi var väl hemma kring 23.30.
Älsklingen gick och la sig och jag som börjat att inte vara trött på kvällarna satt uppe till 01.00.

Idag har jag pysslat här hemma, tvättat, tömt diskmaskinen, vikit tvätt och slitit ur sängen, så nu ska den snart renbäddas.
Skulle behöva ta tag i godis tillverkningen också under dagen.

I morgon ska jag äntligen klippa mig (vilket behövs) och på kvällen blir det lite jobb.
På tisdag kväll kommer mamma, älsklingen jobbar bara till lunch och tanken är att det ska städas inför julen här hemma.

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar