onsdag 10 februari 2010

Tänker på dig

Ja jag kan bara inte låta bli, du finns faktiskt i mina tankar hela tiden. Jag blundar mina ögon och kan ta mig tillbaka till helgen, känslan inombords då du berörde mitt hjärta och mitt inre väsen med din beröring, din blick och din värme......
Jag kommer på mig att sitta här att små le, ja jag känner mig lycklig och harmonisk...
Saknar dig JÄTTE mycket, vi har ju trots allt en bra bit i mellan oss, dock ser jag inte det som ett hinder...
Puss på dig Mr D du är super go du *blink*


2 kommentarer:

  1. Blir så glaaaaad av att du är så glaaad!! :) Härligt att du verkar va in löööve!! :) Puss å kram!!

    SvaraRadera
  2. Ja det e så underbart var så länge sedan jag kände så här. Känns som jag svävar på moln nu för tiden... Önskar bara Daniel var här hos mig........
    Det e ju rätt tidigt kanske, men allt känns magiskt, och jag njuter för fulla muggar.

    SvaraRadera