fredag 12 februari 2010

Dagen D


Japp då var det åter en ny dag, och under natten har jag blivit ett år äldre, konstigt det där..
Visst e det kul, men kanske inte lika intressant som när man var yngre, jag menar mentalt så stannade jag vid 25 bast, känner mig inte en dag äldre än så...
Det där bestämmer man själv tror jag, finns givetvis dom som är yngre än mig som beter sig och ser ut som om dom skulle vara betydligt äldre än dom är...
Det viktigaste e endå att man e trygg i sig själv och mår bra...
Och nu för tiden mår jag ju super bra, tror till och med ni läsare har listat ut varför.....
min goding överraskade mig med en härlig present och två super gulliga sms så min dag kunde inte ha börjat bättre..
Dessutom skämde mamma bort mig med fika och tända ljus....
Nu blir det studier några timmar, sedan hem och mysa med mamsen innan jag åter drar till stan och fest hos herr L.

2 kommentarer:

  1. Grattis grattis grattis!!! :) Hoppas du fick mitt sms! Å hoppas du får en sanslöst rolig kväll!

    SvaraRadera