onsdag 24 februari 2010

Kärleks tankar


I bilen in till stan försvann jag i kärleks tankar.
Tänkt på alla år som jag misströstade och aldrig trodde jag någonsin skulle få känna på kärleken igen, alla runt mig sa det kända ordspråket: Då du minst anar det så kommer kärleken och knackar på...
Grrr svarade jag och blev mest irriterad....
Nu sitter jag här med lyckan inom mig och vet knappt vart jag ska ta vägen, tänk att jag efter 6 år som singel skulle träffa världens underbaraste man, det var absolut värt all väntan.
Känns som jag dragit en stor vinstlott och livet är absolut numera med guldkant runt....

Du betyder väldigt mycket för mig DANIEL.....

Nu hoppas jag bara tågen går som dom ska på fredag, annars får jag helt enkelt våga mig ut på vägarna och ta bilen, för nu har det gått en hel vecka sedan vi sist träffades och jag är så sugen på hans närhet.

1 kommentar:

  1. Såååå härligt att läsa kära du!!!! Precis som det ska vara! ALL LYCKA!!!!

    Stor Kram!

    Och om du ska ut o köra bil - Kör försiktigt då för guds skull!

    SvaraRadera