söndag 28 februari 2010

Mysig helg, tuff hemresa

Ja min helg har varit underbar då den spenderades nere hos min älskling DANIEL.....
Då får vi verkligen tid att rå om varandra, bara sitta i myskläder och ha det skönt i soffan, med god mat och dryck och varandras sällskap (för det är det sist nämda som är det viktigaste)
Det trist är väl att det blir så intensivt, man umgås ju hela tiden (vilket jag älskar och inte klagar alls på) men skillnaden blir så stor då man sedan väl kommer hem och är ENSAM.....
Jag måste erkänna att det var en väldigt tung bussresa idag, kände känslostormarna inombords, och när musiken från min MP3 ryckte tag i mig, kom även tårarna....
Över att åka hem, över att vara så jäkla lycklig, och säkert över den där obeskrivliga känslan som inte kan förklaras utan måste upplevas och heter KÄRLEK...

Du och jag för evigt älskling...

3 kommentarer:

  1. Skit också!!!! Jag fäller nästan en tår över det fina o vackra ni har hittat tillsammans. :)

    Kram!!!!

    SvaraRadera
  2. Fan va härligt Maria! Är så glad för din skull! Men förstår din känsla av att komma hem å plötsligt vara ensam. Åh vilken längtan man kan ha då! Men snart får ni träffas igen! Kram kram!!

    SvaraRadera
  3. Tack Casalott för dina ord.....
    Tack kix...japp på fredag kommer han hit, ser verkligen fram emot det

    SvaraRadera