måndag 22 februari 2010

Helgens sysselsättning

Ja det har väl inte undgått någon att vi i Södra Sverige fått jäkligt mycket snö under flera dagar, få flera ställen har det varit kaos. Hos oss bunkrade vi upp på fredagen och sedan gick vi bara utanför huset för att rasta hunden och skotta, det sistnämnda flera gånger om dagen. Axlar, ben, nacke och armar har fått sig en genomgång som heter duga.
Jag besegrade min höjdrädsle demon med att flänga upp mig på mammas plast tak över entrén, fick balansera på reglarna. Väl där uppe var det nästan 1 meter snö, tog ett tag, blöt blev jag, trött och sliten me. Det blev snabbt byte av kläder och en välförtjänt pizza i stan. Tog flera timmar innan jag över huvudtaget fick upp värmen i kroppen.
Bildbevis nedan....

Snygg eller hur?






Gången till huset blev bara smalare och smalare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar