söndag 13 september 2009

Trevligt och otäckt

Var hos min kompis Linda och hennes son Khevin igår kväll....
Linda lagade jätte god mat och jag satt och tittade på då khevin spelade "harry potter" på playstation....Vi gjorde även chokladbollar..
Sedan blev det mys i soffan med godis, poppcorn, dricka, och filmen "Peter Pan" (dock bara halva knappt)

När lill killen gått och lagt sig så tittade jag och Linda på "män som hatar kvinnor" en väldigt stark film med starka scener, stundtals tyckte jag det var jobbig att titta på och vände många gånger bort blicken från tv:n....
Att det finns folk som är så sjuka i huvudet att dom kan gå runt och göra sådant mot en annan människa......
Kvällen slutade i min egen säng, mitt i natten 02.00

1 kommentar:

  1. Åh, chokladbollehjärtan! Gissa om jag blev sugen på chokladbollar nu.... :)

    SvaraRadera