måndag 28 september 2009

Rensning

Ja jag har ju som sagt påbörjat min start mot ett mer harmoniskt och lättare liv (följ min andra blogg) men med den omställningen har också en rensning av mitt liv inre som yttre också påbörjats Egentligen har det väl varit på g länge, men nu bara small det till, var som inget som jag bara gick här och tänkte att jag skulle göra...

Jag och mamma rensade ut garderoberna för några veckor sedan, idag städade jag upp i en byrå där jag har smink/smycken/ hårspray och alla sådana där grejor....Fick en plastpåse med kasserade smycken också.. Allt har jag tänkt ge till någon hjälporganisation eller seconhand butik här i stan.
På lördag om det blir uppehåll har jag tänkt gå loss på garaget, något jag gjort en gång sedan jag flyttade hit, men då vissa har en förmåga att bara stuva in saker och jag e mer pedantisk och vill ha allt på sin plats, så har det nu blivit kaos. Hittar jag något så går det med till mer behövande...
Vad sjutton ska man med en massa saker för?????
Det jag ändå har i en låda och inte vill ha framme sedan när jag får eget heller, är det inte bättre någon annan får användning för det i stället???

1 kommentar:

  1. Jeans, gardintyger och pärlor får du mer än gärna skänka till min praktikplats Butik Regnbågen på Rörstrandsområdet (Fabriksgatan 4).
    De blir jätteglada eftersom de syr nya grejer av gammalt. Bara ett tips... :)

    SvaraRadera