torsdag 3 september 2009

Förvirrande

Ja livet är förvirrande så också ens tankar...
Ibland känner jag mig så liten ibland så STOR...
Många dagar är jag så enormt ensam, vissa dagar är jag så berikad av underbara vänner...
Många dagar vill jag bara bli lämnad ifred, och så finns dagarna då jag inte vill det men alla är upptagna med sitt...

Livet bara går och går och här står jag still, med mina tankar och min förvirring....
Är så less på allt..har ibland sådan lust att rensa ut allt ur mitt liv och börja på ny kula, samtidigt så är det så jobbigt, då jag gjort det förut...

Fan kan jag bara inte få ett jobb nu, så jag kan skaffa eget boende ........

2 kommentarer:

  1. Ville bara säga att jag känner igen mig i din förvirring.

    SvaraRadera
  2. Tack Jossan, skönt att veta att man inte är själv om sina tankar..

    SvaraRadera