måndag 21 september 2009

Lämnad utanför

Ja det är inge kul att bli lämnad utanför..
Att inte få den informationen man är berättigad till..

Min farmor dog för några månader sedan och då fick jag reda på att eftersom min pappa är död så står jag och mina halvsyskon som arvtagare för pappas del. Jag har väntat på information, fått ringa själv efter jag fyllt i fullmakt Och sist fick jag informationen att brev skulle skickas ut till mig under augusti. När jag nu inget har fått i brevlådan ringde jag firman som har hand om det hela. Ja vad fick jag reda på då, jo att brev som skulle skickas ut hade min faster tagit hand om eftersom dom tydligen bestämt att göra upp arvsskiftet själva...Vad vet jag?..inget, men tydligen har mina andra halvsyskon fått information.. Som vanligt så står jag utanför det hela, och känner mig inte alls som en i den familjen och släktet....tråkigt....
Ni kanske tror att det är pengarna som e det stora hela, absolut inte, givetvis finns det hål att stoppa dom i det sticker jag inte under stolen med. det är det hela att alla ska känna att dom får vara deltagande i hela processen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar