tisdag 15 september 2009

Vilket uppvaknande

Jag satt sent uppe i natt, inte frivilligt utan för att datorns virusprogram tog en sådan jäkla tid på sig....
Kom väl i säng runt 01.00 snåret, runt 05.40 väktes jag av ett rosslande, förstod direkt att det var hunden, och innan jag han upp hade han spytt 2 gånger på min matta. Då jag var naken är jag tacksam för att mamma gick ut med han, vilken syn grannarna hade fått annars =)
Sedan spydda han en gång till, tydligen hade han igår då han busade med en annan hund knaprat i sig lite pinnar, som tydligen nu irriterade i magen och ville komma upp.
Jag låg vaken en lång stund sedan, men tydligen somnade jag om, för när jag kollade på klockan nästa gång var den redn 09.00...mamma mia, raskt på med kläderna och ut med en nödig voffe.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar