söndag 19 juli 2009

Krig med vädergudarna

Ja det är en fråga jag ställt mig många gånger....
Idag gäller den tårarna som faller från skyn och som fått mitt humör att svalna något.
Kan det aldrig sluta?
Visst är det bra för växtligheten att det kommer regn, det tycker även jag..
Men INTE idag......
Varför undrar ni säkert, vad e för speciellt med idag???
Jo det är nämligen så att jag och min underbara lilla mamma ska åka ut till Läcköslott för att titta på en konsert.
Det är Lena Ph, Orup och Måns. Z som ska spela, och jag föredrar faktiskt att njuta av musiken i uppehåll i stället för att klä på mig regnstället och stövlarna..
Det tar bort udden av hela upplevelsen...hmmmmmm

Ska se till att få en bra plats, förra året då vi var på konsert där satt jag längst fram..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar