måndag 25 juni 2012

Kära besökare och läsare av min blogg


Jag började att blogga för flera år sedan på grund av att jag älskar att skriva om mitt liv och mina åsikter för att få dela med mig en liten bit av mig själv på gott och ont, genom glädje och sorg, samt skratt, gråt och jobbiga stunder.

Denna bloggen är för mig men även för er eftersom jag valt att ha den offentlig för ALLA att läsa!

Jag vet jag har många läsare som troget tittar in var och varannan dag, dock kan jag tycka det är trist att så många då läser, men så få skriver några rader tillbaka, alla mår vi ju gott av en rad eller två, gärna feedback eller varför inte en egen historia som du vill dela med dig av...

Så jag EFTERLYSER er läsare, stampa ner ert fotspår så jag känner att ni finns där ute!


/Maria



2 kommentarer:

  1. Hej maria jag brukar faktiskt inte läsa bloggar men du har skrivit så många tänkvärda saker som du har lagt ut på fb så jag blev väldigt nyfiken på vad du har skrivit mer och en så länge så är jag inte besviken.
    Petra

    SvaraRadera
  2. Tack för din feedback =) Och fortsätt läsa!

    SvaraRadera