söndag 17 juni 2012

CUPCAKES snabbt och enkelt


En sådan här läckerbit har hag fått av min underbara älskling, undra om han inte hade en baktanke bakom gåvan (ler) för när jag skämtade till det så sa han att han inte tackar nej till nybakade cupcakes varenda dag. Så jag får väl starta upp en ny hobby, älskar ju att baka och det här med att dekorera är ju hur kul som helst. Så när vi var på ICA så köpte vi lite olika dekorer att pryda godbitarna med, nu hade jag inget hemma för att göra frosting eller annat att toppa cupcakes med, utan får investera i detta i veckan. Dessa cupcakes järn finns att köpa på LAGERHAUS (har nog även en i rosa tror jag) samt CDON där min är inköpt.

Vill du få inspiration som jag själv satt och letade efter, kan du kolla in dessa sidor (där även andra bakverk finns och inte bara cupcakes)


Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar