fredag 8 juni 2012

Sköna fredag!


Då var sköna fredag här och nedräkningen till min examensdag kan starta på allvar..
Igår var jag på boendet jag ska sommarjobba på i sommar för lite information om brukarna, efter det mellan 15-18 skulle vi på delegeringskurs, helt värdelöst om du frågar mig som haft delegering sedan 2 år tillbaka och dessutom då snart läst klar till uska, dessutom fick vi inte skriva provet nu utan skulle höra av oss till den ansvariga sjuksköterska där vi skulle jobba...

Idag samtalsterapi och efter det är tanken att jag ska gå brevid, dock ringde en ur personalen i morse och undrade om jag kunde jobba i stället, vilket jag känner jag är lite emot, eftersom jag redan ska jobba med ensamt ansvar i helgen 27 tim, och kände att fast jag jobbat där förut så har jag ju varit borta några månader och kände att jag med ville ha lite bredvid tid, att kunna läsa på mer om brukarna och dagordningen som ändrats sedan jag sist jobbade. hade dessutom tänkt att få gå hem rätt tidigt i kväll och så blir det ju inte om man ska jobba....
Det återstår att se hur det blir!!

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar