onsdag 6 juni 2012

Fy Ica vad ni luras

Ja tanken var ju att vi skulle köpa en Sverige bakelse dagen till ära. Stora plakat på dörrar och utanför vår Ica butik att man skulle passa på att köpa Sverige bakelse idag....

Va bra då köper vi 4 st tänkte jag och så åker vi upp till älsklingens föräldrar och överraskar dom...

När jag kom fram till disken (café delen) så såg jag inga..hmm konstigt, men dom har kanske inte fått fram dem ännu tänkte jag..

Väl inne i butiken för att handla annat kunde jag inte riktigt släppa tanken utan dök på en ur personal styrkan.
-Vänta ska jag gå och titta

Efter ett tag kom hon tillbaka
-Nä tyvärr finns inga kvar, vi började sälja dem redan i måndags och idag får vi ingen leverans
Så dåligt ICA jag menar har man en Sverige bakelse så ska den väl för sjutton gubbar finnas att köpa på nationaldagen....grrrrrr

Fick bli vetelängd med vaniljkräm och delicato hjärtan.

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar