tisdag 5 juni 2012

Tisdagens upptåg

I dag hade vi avslutning på psykologin, samtal runt kursen över en gott kaffe samt fikabröd... Vi fick då reda på våra betyg, och jag är JÄTTE stolt över att ha klarat av att få ett VG.....

Jag var föresten hos min läkare igår och han ville av någon anledning som jag nu har glömt att jag skulle sluta äta attarax som jag nu haft en tid. Så från och med idag äter jag en NY medicin som heter Lyrika 50 mg 2 gånger om dagen, denna går inte på seratoninhalten utan påverkar nerverna i stället. Känns som alltid obehagligt då man ska börja med ny medicin, men vi får hoppas det går bra, telefonkontakt och utvärdering med läkaren nästa torsdag.

Efter psykologin åkte vi hem till våra klassföreståndare, där blev det go fika, tipspromenad, fotografering samt samtal innan vi avnjöt en jätte god pastasallad och även fick besök av våra 3 andra lärare vi haft, så vi passade på att avtacka dem..

Kommer att sakna dem oerhört, dom har varit en klippa på många sätt!

På eftermiddagen firade jag och min älskade sambo varandra och vår förlovningsdag med god mat och presenter...

Kvällen spenderades  på möte med min chef och brukarna, vilket gick bra dom har ju träffat mig förut, åkte ner efteråt och träffade en ur personalen som jag saknat, det blev någon timmes surrande innan jag åkte och hämtade mitt paket från halens samt köpte lite gott att snaska på till den romantiska dvd som jag fick av min älskade och som vi nyss sett.

Avslutar med lite spontana bilder från dagen!








Nu blir det sängen  SOV GOTT

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar