måndag 2 juli 2012

Tänkvärt!

Så SANT så!!



Maria

5 kommentarer:

  1. mamma försöker och knacka mig igenom,men jag känner att det finns motstånd just nu, får fortsätta knacka

    Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Va??? Känner du att du behöver knacka dig igenom, vad tråkigt att höra.
    Finns inget motstånd från min sida i alla fall. Är bara sliten och trött just nu, kanske det du känner av eller tänker på.....
    Du är alltid välkommen in!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det är kanske så, mamma käner inte riktigt igen dig när jag pratar med dig, självklart kan det vara så att du är trött och sliten, känns gott för mammahjärtat att det inte är något som ligger och klämmer dig.
      Puss och Kram Hjärtat Mitt

      Radera
  3. Ok, tråkigt att du känner att du inte riktigt känner igen mig, för jag tycker inte att jag är annorlunda förutom om jag går så långt tillbaka som i början av utbildningen då jag tyckte jag var med glad, positiv och inte tog saker lika hårt och allvarligt som jag kan göra nu. Dessutom har du ju varit en pärs allt detta och jag är inte riktigt hel ännu, har fortfarande mycket att jobba med och känner mig rätt trött och sliten, men det vänder väl det med. Kanske är behövs förändringar i mitt liv, men inget som jag orkar lägga fokus på nu, har mest varit att orka hålla sig ovanför vattenytan......Men jag finns här lilla mamma och du behöver inte vara orolig, men tack för din omtanke och att du bryr dig........Du får gärna berätta vad det är du inte känner igen när du pratar med mig, för det är inget jag kan känna igen eller ta till mig, jag menar jag är själv inte medveten av det!!!
    LOVE YOU!

    SvaraRadera
  4. Hej Maria
    Tack för alla fina tröstande ord. Det värmer såå i denna tunga stund.
    Kramar från mig
    Susanne

    SvaraRadera