onsdag 19 oktober 2011

Fokus på annat håll

Ja mitt fokus har inte legat här på bloggen.
Utan i stället på skolan, har pluggat inför ett prov som vi hade idag (som gick så där)
Samt jobbat på min fördjupningsuppgift om Autism som blev hela 15 sidor och nu är skickad till läraren, så oket från mina axlar är borta och jag känner att pressen och stressen börjar rinna av mig.
Jag och älsklingen har varit och veckohandlat, efter det åt vi middag framför tv:n med tända ljus, kvällens lyxmåltid blev kamben med potatissallad, man måste ju fira lite...

Igår hade jag fullt upp, besök hos min naprapat som tyckte att jag borde känna effekt av behandlingen efter 6 gånger, normalt ser man resultat efter 2-3 gånger sa han. Så han tyckte jag skulle ringa läkaren jag var hos för 6 månader sedan. Sagt och gjort ringde vårdcentralen och fick en tid direkt igår, hans utlåtande var samma som min idé att begära en magnetröntgen och se hur det står till i axeln, så remiss kommer sedan.

Efter det hem och skriva på arbetet igen, laga mat, snabb äta och iväg till frisören, så nu är jag nyklippt och fin, åkte och köpte röd hårfärg och la i då utväxten syntes så mycket, fick tips av frisören att lägga rosa crazyfärg sedan då håret var färgat för att förstärka färgen och få den mer lysande röd....Hon klippte mig dessutom på lite annat sätt, har långt på ena sidan som jag brukar och kort på den andra...SKIT SNYGGT om jag får säga det själv....

Nu blir det MYSKVÄLL!!!

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar