lördag 22 oktober 2011

Igår var jag på ljuskväll




(Alla bilder är lånade från företagets hemsida för att visa er)

Igår hade jag blivit bjuden på ljuskväll hos en klasskompis, hade lite trubbel att först på skjuts men det löste sig. Klockan 18.30 började visningen från PARTYLITE http://www.partylite.se/sv-se/Default.aspx, jag bara älskar ju ljus och kan inte få nog av dom, dock var dessa rätt dyra, men då får man tänka på att dom är av väldigt bra kvalité och har enormt lång brinntid, så man får ju njuta av dom längre än andra ljus. Dessutom fanns dom i många olika dofter och med en hel del tillbehör som ljusstakar och luktoljor.
Jag köpte några små ljus o olika storlekar och dofter.
Det bjöds på olika drycker med eller utan alkohol, samt underbart god pastasallad samt hembakat bröd.
Klockan 23.30 kom jag hem i natt så idag e jag rätt seg.
Nu har vi i alla fall städat här hemma och vi har väl inga andra planer för dagen förutom att ta det lugnt och bara njuta av dagen som den blir.

Maria

2 kommentarer:

  1. Den årstiden som kommer/är nu, är det ju extra härligt med ljus :-)

    SvaraRadera
  2. Ja det är rätt underbart och magiskt med mörkret när alla ljus lyser upp =)

    SvaraRadera