fredag 7 oktober 2011

Bacillen tog över


I lördags vaknade min kära sambo med förkylnings bacill....
I tisdags kände jag mig trött och sedan började halsen göra enormt ont, kändes som jag svalt taggtråd, sedan på kvällen kom febern och huvudvärken.Så onsdag och torsdag fick jag snällt stanna hemma då huvudet känndes som det skulle explodera, så mina dagar har jag mest spenderat i sängen eller i soffan, ja och lite vid datorn då jag orkat för man får ju så enormt ont i ryggen att ligga hela tiden.
Känner fortfarande av den, men det känns som det går åt rätt håll.
Om ett tag drar vi till falkenberg och stugan, datorn har jag beslutat att lämna hemma.
Ska nämligen bara ta det lungt nu och ladda batterierna, läsa lite i skolböckerna så jag kommer i kapp, fokusera på mina arbeten, fotografera, äta gott, sova, promenera och njuta av älsklingens och min hunds sällskap...
På måndag är det bara 2 veckor kvar i skolan innan vi går på praktik, innan dess ska ett rapport arbete lämnas in och vi ska säkert ha ett prov. Under praktiken ska en till rapport skrivas och innan vi slutar till jul ska en till då i social psykiatri vara inlämnad så man vet vad man ska göra..
Ha det gott nu så höres vi på söndag kära läsare..

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar