söndag 16 oktober 2011

Söndags pyssel


Ja då har halva söndagen försvunnit, och allt som jag skulle göra på denna vilodagen kan jag konstatera att jag inte gjorde.
Låg och läste i anteckningar och boken för skolan inför provet i social omsorg på onsdag som kommer handla om lagar och socialdokumentation, men det känns som det här med lagar i alla fall inte riktigt fastnar så jag får hoppas det gör det innan onsdag.
Skulle sitta och jobba med fördjupningsuppgiften som ska in på onsdag, men det har inte blivit av, hade varit bättre om vi fått mer tid på oss, eller så kanske jag borde har börjat tidigare, typ förra helgen, men då låg jag ju sjuk..hmmmmm

Just nu puttrar en lasagne i ugnen och till det bjuds en grönsallad, ska bli jätte gott, är rejält hungrig just nu, efter att ha begränsat matintaget idag.

Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar