lördag 22 oktober 2011

Tjejkväll i rosabandets tecken



I torsdags hade jag blivit bjuden av min underbara svärmor på tjejkväll i medborgarhuset som skulle gå i rosabandets tecken.
Själva kvällen startade upp 18.30, på plats fanns olika företag som hade specialkampanjer. Dessutom fanns det ett lotteri med fina priser där jag spenderade lite pengar, det går ju som sagt till en bra sak. hade turen att vinna enligt mig en av dom fina priserna (man fick välja själv) en stor bunke, med två lock och sil från Tupperware.

Efter lite minglande fick vi slå oss ner vid dukat bord, där det bjöds på pastasallad med brödpinnar och dryck. Sedan dax för modevisning, lite stå upp samt andra uppträdanden. Kvällen avslutades 21.30 med eldshow utomhus.
En mycket givande, underhållande och rolig kväll som jag säkert inte fått upplevt om inte svärmor bjudit med mig..

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar