torsdag 25 oktober 2012

Rosa tjejkväll

I kväll har jag varit på Rosa TjejKväll här där jag bor, min svärmor var gullig och bjöd mig, vi var nämligen på samma gala förra året ihop...
 
 
 
En väldigt rolig/sorglig och givande kväll som vi delade med många tjejer/kvinnor/tanter...
Modevisning, lotterier, sexig dans av Träna (gymmet jag tränar på), tänkvärda ord, god mat och fika.
Dock ett litet minus, förra året var dom i en annan lokal, för litet tyckte dom, dock hade vi bord vi satt vid då, detta året var allt flyttat för att få större yta? Hmm till vad då? Vi fick sitta på stengolvet när vi kom eftersom inga sitt platser fanns då man skulle äta, trist tycker jag. Lokalen utanför aulan kände dessutom jäkligt trång då man efter första omgången fick gå ut och kö igen för lite fika.....
 
Men förutom den lilla parentesen.
TACK för en trevlig kväll!!!
 
Maria
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar