onsdag 24 oktober 2012

Har kollat in Zalandos nyheter

Tittade in på http://www.zalando.se/ 
för att se vilka nyheter dom fått in. Här nedanför ser ni några av godbitarna jag själv valt ut, en del finns i bara några storlekar, men klickar ni på länkarna under bilderna så ser ni i vilka storlekar kläder samt skor finns i.
 
Grå sweatshirt  med runda nitar på axlarna 599:-
 
Dessa Dr. Martens är ju hur coola som helst....VILL HA!
Dock lite dyra för min smak 3615:-
 
Dessa Bikerstövletter i brunt (finns även i svart) med nitar tycker jag är super läckra för 1985:-
 
Häftig stickad tröja som också finns i grått samt i rött, tycker den är häftig pågrund av blixtlåsen och att den är sne, det händer något. Kostar 545.-
 
Stickad tröja i underbar ljusrosa nyans 369:- Super snygg tycker jag dock inte på en människa med mina former, passar BÄST på en smalare tjej/kvinna.
 
Denna väskan gillar jag skarp, just för att den är så där lagom crasy, med både starka färger och mönster, för 449:- är den din.
 
Jag blev jätte förälskad i denna söta men tuffa sko, dock finns den bara i storlekarna 37 och 39, alltså inget för någon som står på stora stadiga fötter. Kostar 499:-
 
Häftig retro mössa som finns i många trendiga färger 229:-
 
Jag gillar den här skjortklänningen med spets och fint fågelmönster för 809:-
 
 
Denna mysiga tröja finns i massor av läckra färger, dock bara i One Size för 409:-
 
Det var ett litet ut plock, givetvis finns det mängder med kläder, både nyheter och rea!
 
Maria
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar