lördag 20 oktober 2012

Detta skulle jag vilja ha mitt badrumsskåp

Det finns många produkter jag vill komplettera mitt badrumsskåp med, här kommer några produkter jag testat förut och några jag skulle vilja testa från tre favorit butiker/företag..
 
 
The Body Shop
 
 
Pink Grapefruit Shower Gel
 
 
 
Strawberry Body Polish
Denna har jag testat förut och den är helt underbar, luktar som ny kokade jordgubbar som man tvättar kroppen med.
 
 
Africa Shea Butter & Sesame Oil Body Balm
Just denna lukt kombinationen har jag inte testat, dock en annan som jag tror är lite starkare i lukten, men är helt underbar på kroppen
 
 
Moringa Beautifying Oil
Fler produkter hittar ni på: http://www.thebodyshop.se/web/Hem.aspx
 
 
LUSH
 
 
Snow Fairy Showergel
 
Sympathy For The Skin
Denna kroppslotion har jag haft hemma förut, och den är så underbar, rätt dryg och gör huden sammetslen.
 
Ginger Lotion
Denna skulle jag gärna vilja testa, speciellt om den är lika bra som den här ovan.
 
White Christmas
Sådana här present paket är ju alltid trevligt att bli överraskad med..
 
Mer underbara handgjorda produkter hittar du på denna sidan: http://www.lush.se/
 
Oriflame
 
Swedish Spa Stimulating Shower Gel
Jag har testat andra produkter i denna serien och tycker dom är jätte härliga, tycker alla skulle se till att skämma bort sin kropp och ta en stund varje helg att ta hand om sig själv.
 
 
Swedish Spa Exfoliating Mud
 
Swedish Spa Nourishing Foot Mask
 
Mer produkter hittar du så klart på: http://se.oriflame.com/index.jhtml
 
 
Kanske hittar du några produkter som kan bli dina egna favoriter, eller så har du kanske några som du kan tipsa mig om!
 
Maria
 


3 kommentarer:

  1. Jag har precis upptäckt Oriflames produkter och gillar dem jättemycket!! Har alltid varit svar för Body Shop innan och gillar dem fortfarande men Oriflame har ungefär samma koncept att inte testa på djur mm och dessutom till så mycket billigare priser. Är du konsulent själv? Om inte så kanske du är intresserad av att bli? Hör av dig till mig i så fall! :)

    SvaraRadera
  2. Jag är ju super förtjust i Lush produkter, just att dom görs på naturliga råvaror och livsmedel, dock är dom rätt så dyra, men ibland tycker jag det kan väga upp att produkten är just gjort på naturliga saker och inget konstgjort är tillsatt...
    Body Shop brukar jag handla oss, älskar deras produkter och har testat allt från kroppsprodukter till parfym, oljor och smink.

    Oriflame har jag haft vänner och min mamma som sålt, då produkterna har jag kännt till och testat sedan tidiga tonår. nej jag är inte konsult nu, och vet inte om jag vill bli, men skulle jag fundera i de banorna så hör jag av mig till dig Pernilla =)

    SvaraRadera
  3. Gör så. Det går ju faktiskt att "bara" vara kund också om man skulle vilja. Kostar inget och du får varorna skickade till dig. Kolla gärna in katalogen på nätet och hojta till om du hittar något av intresse! Finns många bra erbjudanden just nu. :)

    Kram!

    SvaraRadera