söndag 21 oktober 2012

Ett viss obehag

När jag inte haft några känningar och symptom direkt på min ångest sedan fredagen och så helt plötsligt mitt under SOLSIDAN så får jag starka, plötsliga, obehagliga känningar.
Hjärtat slog jätte snabbt och hårt och jag fick jobbigt med andningen, något jag inte haft eller känt förut och som så klart gjorde mig rädd, vem sjutton skulle inte bli det, trots att man logiskt vet att det till 99,9% är min ångest som spökar.
 
Men det blir svårare att acceptera när det kommer så plötsligt och utan att man haft några speciella tankar eller något jag gått och oroat mig för.
 
Fick dessutom kraftiga skakningar i hela kroppen vilket gör att jag får svårt att prata, satt i en stund. Tog dock 2 Atarax 10 mg på direkten och nu känner jag mig rätt avslappnad samt trött..
 
Vi hörs i morgon kära läsare!
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar