fredag 24 juni 2011

GLAD MIDSOMMAR!!


Här hemma hos oss firar vi en lugn midsommar, vi sov länge, sedan åkte jag och handlade nybakat bröd och pålägg till frukost och jordgubbar till efterrätt.
Älsklingen drack nubbe och öl till middagen medans jag nöjde mig med dricka.

Vi fick nämligen göra ett break mitt på dagen då jag helt plötsligt blev så trött, kände mig hängig mm. och eftersom jag igår haft stickningar i brösten blir man ju lite orolig, känns olika konstiga symptom vid andra tillfällen. Vi hade tur att få en tid på jouren i Ulricehamn och där var det en läkare från tranemo som hade jour. Dom tog prover, kollade andning. sänkan, blodsocker och EKG för att kolla hjärtat, men allt såg bra ut. Känner mig dock ungefär som förut utan någon direkt diagnos, men skönt att hjärtat var okej det är ju det viktigaste. Han hade dock några teser om att det kunde vara psykisk stress eller en infektion och skulle det fortsätta eller förändras skulle jag söka läkare.
Så ni behöver inte vara oroliga för mig, jag är rädd om mig!


Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar