torsdag 23 juni 2011

Det har varit tyst i från mig


Har under en tid varit helt utan energi och motivation, något som brukar inträffa i mellan åt.
Det är jobbigt då det händer, man känner inte riktigt igen sig själv.
En enorm trötthet öser över en, kropp som ständigt ställer till problem..
Känner mig ensam...nedstämd....
I måndags ringde telefonen om jobb, så måndag och tisdag har jag jobbat natt i nattpatrullen, vilket har gått bra, än om man inte är van direkt. I kväll 16.00 börjar jag sommarjobba inom hemtjänsten, men har rätt få pass under sommaren och dessutom korta, med få timmar. Visst är det skönt med ledighet, men pengarna hade behövts.
Känns som kroppen bara skulle kunna sova...
Måste se till att älsklingen och jag hittar på något och ser till att rå om varandra..
Föresten kom den där jäkla mensen igen, den har blivit så jobbig på sista tiden och i natt som jag väldigt oroligt.....
Hur kul kan man vara att leva med egentligen?
Men alla har vi våra svåra perioder och dom brukar gå över.
Så ni som känner mig väl behöver inte oroa er, jag måste ju få skriva av mig..

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar