torsdag 20 januari 2011

Tänk om man skulle göra det man hade på agendan


Datorer är super bra, men kan också stjäla rätt mycket tid av en då man väl sätter sig framför den, man blir liksom fast och det man skulle göra blir liggande på hög. Sedan stressar man i stället för att hinna det man skulle, nu finns det välinte så mycket som är livs viktigt att göra här hemma, än om dammtussarna nästan anfaller en då man passerar.

En viktig sak idag var skolarbetet,en del har jag gjort men en del har jag kvar, som att skriva en uppsats på 2 sidor. Så belöningen när jag blir klar får bli lite data tid, får börja se datorn som belöning att sitta vid då jag gjort det jag skulle....
Annars har jag haft en underbar dag med min kära Zingo, vi har gått på 2 långa promenader i det fina vädret. Sov morgon, god frukost, lunch med älsklingen, ja man kan nog inte ha det bättre.

Sänder en tanke till Sara och Fredrik och hoppas dom hittar sin kära Sindy snart, mer uppdateringar kommer då jag vet mer.

Kram på er.

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar