söndag 16 januari 2011

Här händer det allt saker

Ja bara för att bloggen ibland blir vilande så händer det faktiskt lite saker i mitt liv och det är väl just därför det blir just vilande.
Jobbade fredag och lördag kväll, under lördagen låg jag och sträck läste Morgan Allings bok "Kriget är slut" hela 329 sidor i ett svep, jag kan glatt rekommendera den, än om det är en rätt tuff historia han berättar om sin bardom.


Idag har jag varit och stor handlat inför min start med LCHF kost, med start i morgon.
Efter många försök att gå ner i vikt så testar jag nu denna metoden.
Så jag har suttit och letat inspiration, fördjupat mig och sökt recept.
Har också hunnit med lite förberedesler inför uppropet i morgon, ja ni hörde rätt i morgon börjar jag skolan.
Ska bli så himla kul, men känns enormt nervöst.

Ska också ta tag i träningen, fick ju ett så fint program till vårat PS3 av älsklingen i julklapp, med pulsmätare och hela kittet vilket gör att jag kan träna hemma.
Blir dock inte i morgon då dom ringde från jobbet och jag lovade att hoppa in och jobba mellan 18.00-21.00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar